Προσωρινή διακοπή λειτουργίας της Ψηφιακής Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων (Σάββατο 06/03/2021, 21:00 – Κυριακή 07/03/2021, ώρα 12:00)

Εκτύπωση

Κοινωνικός Διαμοιρασμός:

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κατά το χρονικό διάστημα από Σάββατο 6 Μαρτίου 2021 21:00 έως και Κυριακή 7 Μαρτίου 2021 12:00 (μεσημέρι) δεν θα είναι διαθέσιμες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει η ΓΓΠΣΔΔ μέσω των υποδομών της.

Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα διακοπεί η δυνατότητα αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών TAXISNet, επομένως δεν θα είναι δυνατή (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) η χρήση των ηλεκτρονικών αιτήσεων της Ψηφιακής  Πλατφόρμας του Δήμου Λαρισαίων.

Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις που ο Δήμος Λαρισαίων έχει έως τώρα ενεργοποιήσει και δεν θα είναι διαθέσιμες (για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) είναι οι παρακάτω:

Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης

  • Αίτηση για Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
  • Αίτηση για αλλαγή διεύθυνσης κατοικίας
  • Αίτηση για Στρατολογία (μειωμένη θητεία)

Τμήμα Ταμείου

  • Αίτηση ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών
  • Αίτηση για βεβαίωση περί μη οφειλής

Τμήμα Εσόδων

  • Αίτηση απαλλαγής τελών λόγω Covid-19
  • Αιτήσεις κατάληψης κοινόχρηστων χώρων
  • Αιτήσεις δημοτικών τελών

Δημοτική Αστυνομία

  • Αίτηση για άδεια στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
  • Αίτηση για ανανέωση άδειας στάθμευσης μόνιμου κατοίκου
  • Αίτηση για ένσταση παράβασης