sandal logo

  • Home

Τηλε-διαβούλευση - Eξεύρεση λύσεων στο θέμα του σιδηρόδρομου στη Λάρισα

Εκτύπωση

Κοινωνικός Διαμοιρασμός:

Πρόγραμμα και Οδηγίες Διεξαγωγής Τηλε-διαβούλευσης για την εξεύρεση λύσεων στο θέμα του σιδηρόδρομου στη Λάρισα

Α. Πρόγραμμα Τηλε-διαβούλευσης Δήμου Λαρισαίων

Ημ/νία: Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023, Ώρα: 7 μ.μ.

1) Θέμα ημερήσιας διάταξης:

Συζήτηση και γνωμοδότηση για την εξεύρεση λύσεων στο θέμα του σιδηρόδρομου στη Λάρισα.

2) Πάνελ:

Το πάνελ της τηλε-διαβούλευσης θα αποτελείται από τον Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Απόστολο Καλογιάννη και στελέχη της Δημοτικής Αρχής.

Β. Οδηγίες Διεξαγωγής Τηλε-διαβούλευσης

1) Εισαγωγή:

Η διεξαγωγή διαβούλευσης μέσω τηλεδιάσκεψης ακολουθεί τους βασικούς κανόνες αντίστοιχων ανοιχτών συνεδριάσεων με φυσική παρουσία. Υπάρχουν όμως σημαντικές ιδιαιτερότητες και περιορισμοί που σχετίζονται με την απομακρυσμένη συμμετοχή τις οποίες και πρέπει να λάβουμε υπόψη για τον επιτυχημένο συντονισμό και διενέργειά της.

2) Συμμετέχοντες και Κανάλια Επικοινωνίας/Συμμετοχής:

Οι βασικοί συμμετέχοντες στην προγραμματισμένη διαδικτυακή διαβούλευση είναι:

α. Οι εισηγητές: εκπροσωπούν τη Δημοτική Αρχή και θα βρίσκονται στο κεντρικό πάνελ που θα εγκατασταθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου. Ο χώρος θα λειτουργήσει ως τηλεοπτικό στούντιο με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό (κάμερες, μικρόφωνα, φώτα, κλπ.), ώστε να είναι δυνατή η ζωντανή μετάδοση εικόνας και ήχου.
Ο συντονιστής δίνει το λόγο στους εισηγητές και στο κοινό.

β. Το κοινό/ οι πολίτες & εκπρόσωποι Φορέων: συμμετέχουν εξ’ αποστάσεως μέσα από τον υπολογιστή, το tablet ή το smartphone τους.

Υπάρχουν δύο τρόποι συμμετοχής των πολιτών:

  • Μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Google Meet: Ακολουθώντας τον προκαθορισμένο σύνδεσμο (link), οι πολίτες μπορούν να παρακολουθήσουν ζωντανά την συζήτηση και να συμμετέχουν σε αυτή. Με το πέρας των εισηγήσεων, ο συντονιστής θα δώσει το λόγο στους πολίτες που συμμετέχουν μέσω Google Meet για να υποβάλουν τις ερωτήσεις και τις παρατηρήσεις τους. Έχουν την δυνατότητα να εμφανιστούν είτε με εικόνα (ανοιχτή κάμερα) και ήχο είτε μόνο με ήχο. Ο σύνδεσμος (link) του Google Meet είναι: https://meet.google.com/orp-baqx-ims
  • Μέσω των κοινωνικών δικτύων YouTube & Facebook του Δήμου Λαρισαίων: η συζήτηση θα προβληθεί ζωντανά μέσω streaming και οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τις ερωτήσεις ή παρατηρήσεις τους μέσω έγγραφου σχολιασμού στα αντίστοιχα κανάλια. Ο συντονιστής θα μεταφέρει τις ερωτήσεις/παρατηρήσεις στο πάνελ και θα απαντηθούν στο δεύτερο μέρος της διαβούλευσης.

3) Βασικοί Κανόνες:

  • Ο μέγιστος χρόνος ερώτησης είναι 1 λεπτό
  • Απαγορεύονται ύβρεις και κακόβουλα σχόλια
  • Τα μικρόφωνα των πολιτών παραμένουν κλειστά (mute) μέχρι να τους δοθεί ονομαστικά ο λόγος από τον συντονιστή
  • Μέσω της λειτουργίας του Chat στο Google Meet, όσοι επιθυμούν να υποβάλουν ερώτηση και να λάβουν το λόγο θα έχουν γράψει την πρόθεσή τους αυτή, μαζί με το ονοματεπώνυμό τους και τον Φορέα που εκπροσωπούν. Έπειτα θα δημιουργηθεί σειρά προτεραιότητας και με αυτή τη λίστα ο συντονιστής του πάνελ θα δίνει το λόγο ονομαστικά στους πολίτες.
  • Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος ή παροχής βοήθειας, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το τηλέφωνο της εταιρείας υποστήριξης, Novoville: 2130 333929

4) Ροή Προγράμματος:

  • Συντονιστής: Καλωσόρισμα & Αναφορά σε Βασικούς Κανόνες Διεξαγωγής της Διαβούλευσης
  • Δήμαρχος: Εισαγωγική Τοποθέτηση
  • Στελέχη της Δημοτικής Αρχής: Εισηγήσεις
  • Ερωτήσεις & Τοποθετήσεις Εκπροσώπων Φορέων & Πολιτών:
    ○ Ο συντονιστής δίνει το λόγο με βάση τη σειρά προτεραιότητας στους πολίτες που συμμετέχουν μέσω της πλατφόρμας τηλεδιάσκεψης Google Meet
    ○ Ο συντονιστής μεταφέρει στο πάνελ τις ερωτήσεις των πολιτών από τα κοινωνικά δίκτυα
  • Λήξη Διαβούλευσης

Επικοινωνία

ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ
Ίωνος Δραγούμη 1
Τ.Κ. 41222

Τηλ. Κέντρο: 2413 500 200
E-mail: protokolo@larissa.gov.gr

Σχετικά

diavgeia m1

kairos 1