Εκδήλωση μνήμης για τον Αλέκο Ζούκα – Προβολή του ντοκιμαντέρ “Οφειλή”
Η Αντιδημαρχία Πολιτισμού & Επιστημών του Δήμου Λαρισαίων και το Μορφωτικό Ίδρυμα της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας & Εύβοιας, διοργανώνουν εκδήλωση μνήμης για τον δημοσιογράφο-συγγραφέα-εκδότη-μουσικό Αλέκο Ζούκα, την Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου στις 20:00 στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο.