sandal logo

poli 12

Eνημέρωση σχετικά με τις εκκδηλώσεις για τις εορτές των Χριστουγέννων.

Εκτύπωση

Κοινωνικός Διαμοιρασμός:

Αυτές τις δύσκολες ημέρες οφείλουμε ως δημοτική αρχή να κάνουμε ενέργειες που θα στοχεύουν στην άμβλυνση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε όλοι.

Οφείλουμε να δώσουμε μια νότα αισιοδοξίας, μια νότα ελπίδας, αλλά και διαφορετικότητας, λόγω των εορταστικών ημερών.
Είναι γνωστό ότι κάθε χρόνο ο Δήμος Λαρισαίων, οργανώνει μια σειρά από εκδηλώσεις την περίοδο των εορτών, εκδηλώσεις που δίνουν την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους να ξεχάσουν τα προβλήματα και να χαρούν λόγω των εορτών.
Όλες οι εκδηλώσεις πέραν των παραπάνω χαρακτηριστικών, έχουν ως στόχο να τονώσουν την τοπική αγορά, τόσο κυρίως στο κέντρο όσο και στις συνοικίες και τους άλλους οικισμούς του Δήμου.
 Έτσι έχουμε καθιερώσει τη γιορτή των αστεριών στην Κεντρική πλατεία που συμπίπτει με το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δένδρου και τη φωταγώγηση με ειδικό φωτισμό και στολισμό των κεντρικών εμπορικών οδών και όχι μόνον.
Καθιερώσαμε το παραδοσιακό χωριό στην κεντρική πλατεία με στόχο να έρχεται κόσμος στο εμπορικό κέντρο της πόλης με ότι αυτό συνεπάγεται. Μουσικά σύνολα, φιλαρμονική και άλλα τέτοια γεγονότα γίνονται κατά την περίοδο των εορτών κυρίως στους εμπορικούς δρόμους του κέντρου.
         Και παρ΄όλο που αυτά γίνονται κυρίως για τον εμπορικό κόσμο και η συντριπτική πλειοψηφία των καταστηματαρχών το αναγνωρίζει το Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου σχεδόν μονίμως λάμπει δια της απουσίας του, ουδέποτε σχεδόν ήρθε να κάνει κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις για τυχόν αλλαγές σ’ αυτές εκδηλώσεις.  Τουναντίον πέραν της απουσίας του περιμένει να δει τι θα κάνουμε ή τι θα προτείνουμε και να πει συνήθως όχι, σε ενέργειες που αποσκοπούν στους στόχους που προαναφέραμε.
         Η Δημοτική Αρχή δεν είναι μόνο για τον εμπορικό σύλλογο αλλά για όλους τους Λαρισαίους και δε μπορούν να παραπονούνται ότι δεν τους καλούμε, δεν τους ενημερώνουμε.
          Είναι δική τους υποχρέωση να ζητούν συναντήσεις με τη Δημοτική Αρχή και να κάνουν προτάσεις. Εμείς κάναμε κατά καιρούς διάφορες προτάσεις οι οποίες απορρίφθηκαν μετά επαίνων.
          Και εξηγούμαστε, προτείνουμε να γίνεται μία φορά τουλάχιστον το χρόνο η εκδήλωση της «λευκής νύχτας» δηλαδή μια εργάσιμη ημέρα που τα καταστήματα είναι ανοιχτά και το απόγευμα, να μην ανοίξουν στις 5 αλλά στις 9 το βράδυ και να μείνουν μέχρι αργά τα μεσάνυχτα ανοικτά.
          Εμείς να φωταγωγήσουμε την πόλη και σε διάφορα σημεία του κέντρου να έχουμε επί μέρους εκδηλώσεις με μουσικά σύνολα, ξυλοπόδαρους κλπ.Προτείναμε για να τονώσουμε το ενδιαφέρον των πολιτών που θέλουν να κινούνται με τα αυτοκίνητά τους και να μην πηγαίνουν στα εμπορικά κέντρα περιμετρικά της πόλης, να βρεθεί μια λύση για τη στάθμευση, στους χώρους στάθμευσης που υπάρχουν στο εμπορικό κέντρο. Ακόμα περιμένουμε απάντηση.
Προτείναμε, μετά από συζητήσεις με πολλούς καταστηματάρχες, να παραχωρούμε δύο φορές το χρόνο την σκεπαστή ώστε να πουλάνε όλο το «stock» και να μην το δίνουνε «με το κιλό». Απάντηση δεν πήραμε.
Τώρα όσον αφορά στο επίμαχο θέμα. Φέτος πήραμε την απόφαση να κάνουμε το Χριστουγεννιάτικο Χωριό που τόση επιτυχία γνώρισε όπου λειτούργησε.
Πέρυσι χιλιάδες συμπολίτες μας έφυγαν από την πόλη πηγαίνοντας να δούνε αλλού το Χριστουγεννιάτικο Χωριό. Αυτό μπορεί να μην ενόχλησε τον Εμπορικό Σύλλογο αλλά ενόχλησε εμάς και όλους αυτούς που «αναγκάστηκαν» να μετακινηθούν. Φέτος ο στόχος μας είναι όχι μόνονα κρατήσουμε τους Λαρισαίους εδώ, αλλά να έρθει κόσμος απ’ όλες τις περιοχές της χώρας-γιατί αυτό που θα γίνει θα είναι πόλος έλξης για μικρούς και μεγάλους.
Αυτό θα τονώσει την τοπική αγορά σχεδόν στο σύνολό της αφού πλείστοι επαγγελματίες θα ωφεληθούν (αστικό, ταξί, εμπορικά, ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ μπαρ κλπ).
  Ο Εμπορικός σύλλογος λέει όχι με επιχείρημα ότι ο κόσμος θα φύγει από το κέντρο και θα πάει στην Σκεπαστή της Νεάπολης όπου εγκαθίσταται το χωριό.
  Αν και δεν συμφωνούμε ότι μπορεί να ευσταθεί αυτό το επιχείρημα αφού στο χωριό δεν θα υπάρχουν καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, κ.λ.π. παρά μόνο 2-3 καφέ-μπαρ, γλυκισμάτων, παιχνιδιών και στολιδιών. Και μάλιστα αυτά θα δοθούν σε Λαρισαίους καταστηματάρχες.
 Παρ’ όλα αυτά για να μην τους αφήσουμε στο παράπονο, πήραμε την απόφαση να ‘‘σπάσει’’ το χωριό και ένα μέρος να γίνει στην Κεντρική πλατεία της πόλης και το υπόλοιπο να μείνει στη Σκεπαστή γιατί δεν γίνεται διαφορετικά.
 Το Δ.Σ. του εμπορικού συλλόγου ενώ υποσχέθηκε να επισκεφτεί τον Δήμαρχο σήμερα Δευτέρα δεν το έκανε αλλά εκβιαστικά θα λέγαμε μιλάει για εισαγγελείς και άλλα τέτοια. Είναι δικαίωμα του να κάνει ότι αυτό θεωρεί πρέπον. Εμείς όμως είμαστε εδώ για όλους τους Λαρισαίους μικρούς και μεγάλους και έτσι θα ενεργούμε πάντα.